sebarang penerbitan karya immukmin daripada blog http://coretanhambamu-immukmin.blogspot.com tanpa kebenaran adalah salah sama sekali. tindakan akan di ambil kepada sesiapa yang melakukannya.
meniti-niti cahaMu~episod 5~

julia sudah menunggu di tangga hotel..dgen memakai skirt pendek...jelas kelihatan auratnya..yg pasti mengiurkan ramai kau adam...skirt pendek bewarna hitam dan baju ketat bewarna hitam...digayakan dengan wedges bewarna hitam..dan begtangan..kelihatan menawan pada mata lelaki2 yg bemata keranjang..walaupun ramai lelaki memerhatikannya..tiada sekelumit perasaan bersalah...malah dirasakn bangga menunjukan tubuhnya..yg dirasakan cantik...besabar dia menunggu zurina....

zurina tiba dengan motor RX-Znya....bergaya seperti seorang lelaki...memakai baju t-shirt besar dan jense...rambut pendeknya di sikat rapi... jelas kelihatan berkilat rambutnya...gaya jalannya...mmg pasti digeruni oleh lelaki2 lain...melihat julia dari jauh..hatinya cair...kecantikan dan godaan julia membuatkan nafsunya melonjak2 menyukai oerempuan itu....nafsu sogsangnya melonjak2..

"sayang...kenapa sayang lambat...kenapa syg sanggup wat ju cm nih..uhuhuhuhuh"

nada gediknya..membuatkan lelaki mendengar pasti geram...sama seperti zurina..turut sebegitu...

dipegang tangan julia..

"sayang..minta maaflah....nnt zul tak buat lagi.."

sambil tangan zul..mencubit lembut pipi julia...julia mula terkulai2 manja..seperti seekor kucing betina mahu mengawan...

"syg..jom kita makan....ju dah lama tak makan sea food nih..."

"ok jom..."

dari jauh...encik izzat memerhati tingkah laku zurina..kebetulan malam itu encik izzat ada appointment dengan kliensnya...terkedu melihat zul masuk ke restorant hotel tuh..sambil tangannya memeluk pinggang julia..seperti pasangan kekasih... beristgihfar encik izzt melihat pasangan itu.bersangka baik..itulah yg boleh dilakukan oleh encik izzat...

selepas satu jam didalam restaurant itu..kliens encik izzat sudah lama mengundurkan diri..tapi encik izzat masih..masih setia menunggu melihat drama2 zurina...mmg zurina pelakon yg handal..... julia dan zurina rancak..rancak berpegang tangan.....zurina mencium tangan zurina...mencium...seperti...pasangan suami isteri....encik izzat masih bersabar...besabar melihat drama itu...di kawal drinya..perasaan marah mula menular dalam dirinya...

tiba2 pasangan songsang yg sedang hangat dilamun dunia cinta masing2 bangun keluar daripada restaurant itu..encik izzat membontoti mereka dari jauh...encik izzat melihat mereka pergi ke regestration part..untuk booking bilik...setelah mereka mengambil kunci bilik...encik izzat terus...mengikut zurina sehingga samapi ke lift...

"weh zurina...!!"

terkejut...zurina mendengar suara lelaki..suara yg amat dia kenali...ada nada kemarahan disitu...julia sudah tidak tenteram..

"kau sape...aku tak kenal kau ...jangan kau buat gile dgn aku.."

zurina cuba belagak berani..menunjuk kehebatannnya dihadapan julia..julia pula memelok tangan zurina...memberi semangat..

"awak tahu tak apa yg awak buat nih bertentagan dgn hukum Allah..nauzubillahhiminzaliq...dilaknat oleh Allah..Rasulullah s.a.w tidak mengaku umat.."

"kejap! kejap! kejap!..kau tahu tak ..MAK aku Tak penah bising..kau..takde kaitan dgn aku bising2 mcm mak nenek asal!!"

sambil tangannya menujah2 dihadapan muka encik izzat..biadap perilakunya..encik izzat sudah tidak dapt hlang sabarnya..

"woi! zurina...aku tak kesah kau nak jadi apa!!! tapi masalahnya..kau dah racun...racun otak anak aku..kau dah racun..setiap malamdi merenget dgn aku..suruh aku cakpa dgn kau..yg dia nak jumpa kau..tp kau..buat bende songsang nih..."

"weh... tak ade sbb aku nak racun kepala otak anak engkay yg BODOH tuh..."

encik izzat sudah hilang sabar..hampir singgah penampar pada muka zurina..tapi dia menahan..

"kau nak lempang aku...lempang lah..kalu berani...jgan sampai kau menyesal lepas nih...."

zurina gertak encik izzat...

encik izzat sabar...dan dia terus berlalu pergi dari hotel itu..perasan marah masih ada dalam dirinya....

"dah..syg ..jom...kita naik atas.."

turun naik dada zurina memarahkan encik izzat yg tiba2 menyibuk mengenai hidupnya...

encik izzat..pulang dalam keadaan marah....segala detik2 indah di pagi hari tadi sudah dilupakan.....apabila sampai dirumah..qisti menyambutnya...

"yeah!!!papa balik..."

teubat hati encik izzat melihatnya...

"papa....meh duduk atas kusi ni...biar qisti urut kaki papa...kesian papa..papa mseti penat.."

bijak qisti melembutkah hati ayahnya..betulah ayat2 Allah mampu menjadikan seorang anak ti bertaqwa..sebelum qisti dlahirkan...Humairah tidak pernah lupa mengamalkan surah Luqman, mariam dan surah yussof...banyak fadihlat untuk orang mengandung...dan surah2 lain..juga....sebelum tido...sewaktu humairah mengandungkan qisti...encik izzat sering menggosok2 perut humairah sambil berselawat...tidak hairanlah ..kalu qisti adalah anak yg baik..sbb dia didik menjadi insan cintakan Allah..sejak dari alam rahim lagi...

tangan qisti terpeluk dengan teddy bear yg dihadiahkan oleh zurina..tidak semena2 kemarahannya melonjak...ttp ditahan..tidak berhak dia memarahi qisti..disebbkan salah zurina...

"papa..qisti..seronak lah hari ini...nnt kita jumpa kakak zurina ye..."

enccik izzat mendiamkan diri..menahanamarahnya..

"papa...papa....nnt kita jumpa kak zurina lagi ye...jalan2 mcm petang tadi..?"

encik izzat mendiamkan diri lagi.,...

"papa...papa... nnt kit jumpa kak zurina lagi ye??"

kali ketiga qisti mengulangi ayat itu....encik izzat tidak mampu tahan lagi...hagin dikepalanya sudah tidak mmpu dikawal..bisikan2 syaitan nirajim sudah membawanya ke lembah kemarahn..

"TAK BOLEH!!!"

encik izzat menengking qisti..matanya membulat kearah qisti...terkejut qisti....terduduk anak kecil itu..tidak pernah papanya menegkingnya...baru pertama kali,,...

qisti menangis...berlari naik ke bilik......sambil dipeluk teddy bear yg diberi oleh zurina...

menagis qisti semahu2nya...menyebuk2 mamanya..

"mama...qisti rindu dgn mama...mama kenapa mama pergi dulu...mama papa dah tidak syg qisti....ma...ma.... qisti rindu..dengan mama.....ish!!ish!!"

merah muka qisti....qisti menagis..lagii...

"kak zurina...qisti rindukan akak...akak..dtglah..jumpa qisti...papa marahkan qisti...qisti buat salah ke.."

dipeluk teddy bear itu....

encik izzat hanya mampu melihat daripada pintu..melihat qisti menangis....menangsi..semahu2nya..

"ya Allah...kurniakan qisti...kebahagian...ampunilah dosa papa...sesungguhnya papasangat penat.....ampunkan qisti papa..."

encik izzat hanya mmpu mendegar dari luar bilik luahan rasa hati anaknya..

terduduk encik izzat..mengalir air matanya...dia sudah bertindak kejam..terhadap...anak kecilnya..yag tidak bersalah...

pagi esoknya..encik izzat dikejutkan oleh pembantu rumahnya...mengatakn qisti..demam panas..

tekocoh2 encik izzat mendpatkan anak kecil itu...berulang-ulang kali...mulut qisti menyebut nama zurina..menangis..encik izzat..melihat anaknya...muka anaknya merah..bibr kering..demamnya amat panas... dengan sepantas kilat encik izzat membawa qisti ke hospital...

qisti ditahan keran demam panasnyamencecah 4o degre c...mujurlah encik izzat cepat bertindak....

encik izzat menunaikan solat subuh di hospital...sahaja...

2hari encik izzat menuggu qisti...qisti masih tidak sedarkan diri...masih dalam keadan yang sama...encik izzat pergi ke kafe hospital..untuk bersarpan pagi..sempat dia membeli surat khabr..muka depan akhbar terpampang wajah zurina.. tajuk akhabr..

"tomboi hilang akibat cinta"

KUALA LUMPUR; seorang tomboi yang dikenali sebagai zurina telah disyaki hilang dua hari lepas. menurut saksi tomboi itu telah bergaduh dgn seorang lelaki yang mmg dikenali olehnya. polis telah mendapati bahawa zurina mempunyai hubungan intem dengan seorang prempuan yg dikenali dengan nama julia..setelah menyias, polis mendapati lelaki yg bergaduh degannya sewaktu di hotelitu tidak bersalah kerana pasagan tomboi itu, julia tidak dapat dikesan. polis meminta kepada lelaki berkenaan untuk datang memberi keteragan. polis mengsyaki kes ini adalah kes tidak puas hati..........

terkejut encik izzat membaca apa yg telah terjadi..dia bersiap2 untuk pergi ke balai polis berdekatan untuk membuat keteragan..


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO