sebarang penerbitan karya immukmin daripada blog http://coretanhambamu-immukmin.blogspot.com tanpa kebenaran adalah salah sama sekali. tindakan akan di ambil kepada sesiapa yang melakukannya.
contest dari immukmin (termia kasih kepada yang menyertai)





terima kasih immukmin ucapkan kepada blogger2 yang mempunyai ruang waktu untuk menyertai contest daripada immukmin...

mungkin immukmin akan mengambil masa untuk memilih 4 daripada sinopsis cerita diatas. immukmin akan mengambil top 4 ok...dah ubah...sebab semua hebat2 tak tercapai akal ilusi kawan2 blog semua..immukmin akan mengambil 4 daripada sinopsis cerpen diatas dan akan menulis mengikut sinopsis insyAllah. immukmin akan listkan 4 blogger yang immukmin tertarik dengan sinopsisnya dalam masa seminggu insyAllah...

kepada yang menyertai contest yang tak seberapa ini..immukmin mengucapkan ribuan terima kasih... dan yang terbaik datang dari Allah..dan yang buruk datang daripada kelemahan diri sendiri dan kepada yang tidak sempat minta maaf suatu hari nnt immukmin akan wujudkan lagi contest ini..insyAllah...btw gud luck untuk semua karya anda sangat immukmin hargai dan karya anda sangat hebat. immukmin suka dengan karya kamu semua hebat!!!

p/s: dan kepada blogger2 lain kalu mahu baca sinopsis ksemua blog diatas just klik pada picture than kalu rajin komen dekat blog immukmin. immukmin perlukan bantuan kawan2 semua. tq!! (o.-)!
Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO
Labels: edit post
9 Responses

  1. Cikgu Akim Says:

    Maseh sbb berjaya anjurkn kontest lain dri yg lain!


  2. immukmin Says:

    za petrelli..: tq..kepada yg meneyrtai..

    loqman..hehe..tq juga kepada cikgu kerana sudi menyertai..hohoo


  3. Immukmin...da masa dan peluang, anjurkan la lg ea...InsyaAllah..heheh =)


  4. immukmin Says:

    reedzuan: insyaAllah...jika ada kelapangan ..pasti immukmin anjurkan lagi..


  5. saya join sbg tanda sokongan atas usaha yang baik.. menggalakkan blogger menghasilkan karya bermutu..menang kalah perkara lain..


  6. immukmin Says:

    a.samad jaafar: terima kasih...terharu sanagt..


  7. Akak mungkin terlambat memberi komen tapi tetap nak komen juga... Bidang penulisan ni terlalu baru bagi akak tapi sebagai pembaca... memang dah lama... Sepatutnya, lebih banyak contest spt ini dianjurkan kerana menerusi penulisan kita mampu menyampaikan pelbagai mesej.... Eh! panjang pula komen akak ni... apa pun, Tahniah kerana menganjurkan contest ini... Akak akan terus memberikan sokongan.... insyALLAH..


  8. immukmin Says:

    salam..kak fauziani..terima kasih akak..=)