sebarang penerbitan karya immukmin daripada blog http://coretanhambamu-immukmin.blogspot.com tanpa kebenaran adalah salah sama sekali. tindakan akan di ambil kepada sesiapa yang melakukannya.
keputusan content jom berilusi bersama immukmin

assalmmualikum, kepada semua blogger yang meneyertai contenst jom berilusi bersama immukmin. dan akhirnya immukmin dapat pemenangnya. kepada yang tidak terpilih immukmin mohon maaf. bukan karya korang tak best tetapi immukmin perlu memilih 4 karya seperti yang telah di janjikan. karya yang menambat hati immukmin dan mempunyai jalan cerita yang terbaik akan di pilih. jadi setelah membaca karya kawan-kawan yang menyertai contest ini akhirnya immukmin memilih 4 orang yang bertuah mereka adalah..


setelah meneliti karya kawan-kawan semua immukmin mendapati setiap karya mempunyi kekuatan sendiri. plot yang menarik dan penceritaan yang tidak bersahja dan jalan cerita yang rumit adalah satu karya yang indah. walaupun penceritaan yang rumit tidak digemari oleh ramai penulis kerana pasti banyak 'kebetulan' yang berlaku tetapi itu adalah kekuatan yang ada pada sesebuah karya dan yang penting seseorang penulis itu pandai 'menyembunyikan kebetulan' itu agar pembaca yang membaca tidak perasan akan 'kebetulan' itu.

seperti yang di janjikankarya yang terpilih akan dipanjangkan lagi ceritanya oleh immukmin dan karya itu akan di e-mail kan terus kepada karya yang terpilih dan immukmin juga sudah berjanji tidak akan menyiarkan mana-mana karya yang terpilih di mana-mana publisher.

insyAllah empat yang terpilih ini, jika usia immukmin masih panjang akan ada hadiah insyaAllah istimewa. kepada yang tidak berjaya, karya kawan-kawan bukan tidak menarik tetapi adat pertandingan ada kalah dan ada menang.


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO
8 Responses
  1. Encik MamaT Says:

    wah.. best la.. apasal aku tak join.. hehe


  2. qamarguyz Says:

    salam ziarah..
    Alhamdulillah, ada rezeki =)
    tak sabar menunggu hasil yG dijanjikan..pasti bertambah menarik..syukran yer..
    lain kali ada c0ntest jemput la lg..hehe


  3. :Cikgu Akim: Says:

    alhamdulilah!..tak sabar nak tengok sentuhan immukmin...terima kasih...


  4. immukmin Says:

    gamarguyz @ cikgu akim: insyaAllah..



  5. Fuziani JSR Says:

    immukmin.... akak baru buka blog setelah beberapa hari menunggu mak di hospital... alhamdulilah... syukur... akak pasti ceritanya nanti akan lebih menarik setelah mendapat sentuhan immukmin....


  6. macam tak percaya.. t kasih.. maaf lambat komen.. sgt sibuk.. saya sedang menjaga kesihatan yg empunya cerita.. kansernye kini pada stage 4.. doakan kesihatannya ye..


  7. immukmin Says:

    a.samad jaafar..semoga...dia memperoleh kesihatan yg terbaik..insyaAllah...saya doakan dia cepat sembuh...