sebarang penerbitan karya immukmin daripada blog http://coretanhambamu-immukmin.blogspot.com tanpa kebenaran adalah salah sama sekali. tindakan akan di ambil kepada sesiapa yang melakukannya.
award dari cik siti
assalmmualikum,,sahabat2 semua..minta maaf sangat2...immukmin tak boleh siapkan episod enam..uhuhuhu...ok...sebenarnya immukmin nak terima kasih dekat cik siti sbb dia beri award nih kat immukmin...terima kasih snagt2.....

serius...immukmin tak sangke ..sbb dihargai macam nih...terima kasih untuk cik siti yek... haragai sangat.... tapi immukmin kene jawab beberapa soalan.. ok soalannya..

berikan satu nikname untuk saya..
-immukmin-

ucapan untuk pemberi award ini
-semoga cik siti happy sokmo yek-

berikan 6 artis kesukaan
-emm..mcm takde je..hohohohho...sory!!! tp ade sorang jew...hahah...namanya..immukmin-

pastuh tag 1o org kawan.. tapi...immukmin tag 12..org bolehkan...kite share2 award..

mira
raimi
iqjauh
pakcik kedai kopi
syafiq
bintang jatuh
hazrin
wan anie
kak lady
eya
fuziani jsr
aienny



ok...kepada semua kawan2..kita sama lah ek..share awar nih..hohohoh

p/s: sory..immukmin..mmg tak leh nak siapkan episod 6...uhuhuhuh..doakan perjalanan immukin untuk pulang ke kolej malam nih selamat yek kawan2...
Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO
7 Responses
  1. mIra Says:

    benda ni kdenn..aiyakk!!
    sape cik siti..??


  2. Fuziani JSR Says:

    TQ kerana sudi tag saya.... nanti saya post n3 tu tapi lambat sikit kut sb terlalu sibuk di akhir persekolahan... banyak kerja yang perlu dilunaskan sebelum bercuti...


  3. LadyBird Says:

    tq immukmin :)..
    akak hargai sgt2..
    balik hati2.. nanti kalau free teruskan menulis yer.. akak sentiasa menantikannya :)


  4. immukmin Says:

    mira:..award ni perhargaan untuk blogger kepada blgger lain....biasanya..blogger akan beri award n publish..pastuh share award tuh dgn follower yg lain..


  5. immukmin Says:

    fuziani jsr: ok takpe2...immukmin tak kesah..


  6. immukmin Says:

    kak lady: tq akak..lahamdulilah..selamat sampai... emm...insyAllah..


  7. ha'ah..btoi2... tujuan award untuk rapatkan siraturahim antara blogger.. tq dan taniah.. hehehe..